Det här är jag ♥

Hej Jag heter silverfairytale på msp!!! och är jätteglad att ni hittat hit!! jag hjälper er med allt om msp♥ och har ni frågor, skriv en kommentar, vill ni ha med nått i bloggen, även om det är ni själva om vill vara med, skriv i bloggen eller på msp :* ♥

måndag 28 oktober 2013

Hur hittar ni mig?


Puss på er mina troll ♥♥

Tänkte bara säga att vill ni kontakta mig, kan ni skriva en kommentar på bloggen, eller skriva ett meddelande till mig på moviestar :*

skriv till mig: silverfairytale 
och så svarar jag så fort jag kan :*  ♥

Här är jag om ni blir osäkra :p
Men kolla inte för mycket på kläderna ♥ för jag byter kläder hela tiden ♥
men jag är på level 7, och ni skriver till mig i den där meddelanderutan :* 

ÄLSKAR ER /// silverfairytale ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar